Доставка та оплата

Щоб отримати вибрані товари Вам потрібно зробити 3 простих кроки:

1. Оформити замовлення

Після натискання кнопки «Купити» продукт потрапляє у ваш особистий кошик. Ви можете продовжити покупки далі або відразу ж перейти до заповнення форми замовлення. Вкажіть Ваші дані в полях, позначених зірочками (ім'я, телефон, e-mail, адресу для доставки кур'єром до дверей, відділення Укрпошти або відділення Нової Пошти). Для особливих побажань передбачено поле «Коментар».

Вартість доставки:

- якщо ви вибрали доставку кур'єром по Києву - вартість доставки 80 грн. У разі, якщо сума замовлення від 450 грн., - ми доставимо Ваше замовлення безкоштовно;

- в разі доставки до відділення Укрпошти або Нової Пошти - вартість доставки згідно тарифів цих операторів. Якщо сума Вашого замовлення від 450 грн. - ми доставимо Ваше замовлення безкоштовно.

2. Перерахувати оплату

Спосіб оплати вибирайте на стадії оформлення замовлення з випадаючого списку: - у разі якщо Вам зручніше оплатити товар банківським переказом, ми надамо всі необхідні реквізити. Грошові перекази за допомогою сервісу Приват24 здійснюються практично миттєво;

- оплата товару безпосередньо кур'єру при отриманні замовлення, якщо ви вибрали доставку кур'єром;

- оплата післяплатою (до суми платежу в цьому випадку додасться комісія фірми -перевізника).

3. Забрати посилку

Ми гарантуємо відправлення замовлення не пізніше наступного робочого дня. Доставка посилки Новою Поштою займає максимум 1-2 дні, для отримання необхідний паспорт.

Адреси найближчих відділень Вашого міста і графік роботи транспортної компанії дивіться на сайті:

Нова Пошта

УкрПошта


Повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. - парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів, що мають відповідну якість, які не підлягають поверненню і обміну, якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин.

• При отриманні замовлення уважно огляньте зовнішню упаковку товару (№ парфюми - кольорова вставка на картонні упаковки, № декоративної косметики вказано на обороті);

• при огляді товару забороняється - розкривати зовнішню поліетиленову упаковку продукції, картонну упаковку, вирвати, порвати, забруднювати, розкривати пломби, тестувати продукцію тощо, так як при цьому порушується якість, товарний вид та споживчі властивості продукту. Поверненню та обміну товар не підлягає;

• претензії по зовнішньому виду та комплектації замовлення приймаються тільки в момент доставки;

• якщо по нашій вині Ви отримали товар, що не відповідає Вашому замовленню - не той № парфюму, об’єм або № декоративної косметики - ми його обов'язково замінимо. При цьому продукт, що не відповідає параметрам замовленого товару, обов'язково має бути в цілісній зовнішній та внутрішній упаковці, з цільними пломбами на тарі, не розбитий і не тестувався.

Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, зв'яжіться з нами!

Увага! Замовляючи доставку товару службами доставки "Нова Пошта", "Укрпошта" при отриманні обов'язково перевіряйте зовнішній вигляд упаковки. У разі пошкодження упаковки необхідно відмовитися від отримання замовлення і його оплати, а також скласти акт (претензію). У випадку, якщо дана ситуація буде мати місце, обов'язково повідомте нам про подію за тел. (068) 127-70-15, (099) 434-04-05, (063) 842-93-74.

 Приємних покупок!